Гарантия, сервиcноe обслуживание и возврат
Для сервісних звернень:
info.project.all@gmail.com
+380683519407
УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ для наступних товарів:
мобільні станції, повербанки, пускозарядні пристрої, інвертори, аксесуари:
1.Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу можливе протягом терміну, вказаному в гарантійному талоні, від дати придбання Виробу.
У відповідності до ч. 3 ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», споживачі зобов'язані:
2. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в надані виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар (інструкції та гарантійному талоні);
3. В разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
4. Гарантійні зобов'язання поширюються, і споживач має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:
- товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару
- застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотримано цих умов.
Продавець в обов'язковому порядку відправляє кожний виріб на діагностику та діє згідно акту діагностики, попередньо озвучивши результати діагностики споживачу.
5. Гарантійні зобов'язання не поширюються якщо були:
- порушення користувачем правил експлуатації виробу наведені в п. 10 цього гарантійного зобов'язання;
- відсутності або пошкодження фірмових стікерів та пломб, зняті захисні плівки;
наявності механічних ушкоджень (сколів, тріщин, вм'ятини, подряпини), і навіть дефектів складових частин виробу; - відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
- відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назви моделі, серійного номера, номера партії тощо);
- за наявності термічного пошкодження виробу чи його складових частин;
- несанкціонованої модифікації виробу;
- спробі ремонту чи розкриття виробу самостійно чи третіми особами;
- пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин;
- порушені інші умови діючого законодавства.
У відповідності до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядок та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк. А недоліком є - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, надані виробником (виконавцем, продавцем).
Додатково повідомляємо, якщо під час проведення діагностики буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення діагностики.
Отже, якщо протягом гарантійного терміну, Ви виявили недолік у Вашому товарі, у відповідності до чинного законодавства, ми рекомендуємо Вам реалізувати право на безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк, шляхом проведення діагностики та ремонту.
6. Правила відправлення виробів до сервісного центру:
- виріб повинен бути чистим і упакованим у заводську коробку та транспортувальне пакування;
- дотримано повну комплектацію (комплектація вказана в посібнику користувача);
- заповнений гарантійний талон із підписом;
- копія товарного чека або інший документ, що підтверджує придбання електротранспорту;
- всередину коробки покладіть лист із описом проблеми.
7. Умови доставки:
- вся доставка в сервісні центри після 14 днів відбувається за рахунок клієнта, в разі відправки товару за рахунок сервісного центру чи продавця, товар не забирається з відділення доставки.
- недотримання правил відправлення до сервісного центру може спричинити відмову у наданні гарантійного ремонту та безкоштовній логістиці.
8. Після закінчення гарантійного терміну вказаного в гарантійному талоні, споживач має право звернутися до продавця за реквізитами сервісних центрів, для самостійного ремонту. Продавець також надає знижку на запчастини при їх наявності до 25%.
9. Візуальний брак товару перевіряється Покупцем на поштовому відділенні, після отримування товара – відповідальність за візуальну цілісність пристроїв закріплюється за ПОКУПЦЕМ.
10. Правила експлуатації виробу:
Вивчивши всі дані щодо зручного та безпечного користування зарядними станціями та повербанками, ми створили для вас простий та зрозумілий перелік правил, дотримуючись яких ви забезпечите довгий термін безперебійної роботи станції та власну енергонезалежність будь-яких умовах.
Експлуатуючи вашу станцію, пам'ятайте:
Станцію у розрядженому стані не варто залишати при температурі нижче 0°C ні на відкритому повітрі, ні в приміщенні.
Бажано заряджати станцію напряму від розетки, без додаткового використання подовжувача (можливе його перегорання). Особливо це стосується потужних станцій.
Якщо ваша модель оснащена сумкою для транспортування, перед зарядкою обов'язково вийміть станцію з неї. Сумка призначена лише для переміщення девайсу і під час заряджання може перекрити потік повітря для охолодження станції.
Під час заряджання і користування станції навколо неї не повинно нічого бути.
У станції повинен бути вільний потік повітря, аби вона могла охолоджуватися.
Перевіряйте потужність приладів, які хочете підключити до станції – не варто намагатися підключити прилади потужність яких вище, ніж допустима, вказана в характеристиках станції.
Якщо під час заряджання станції від електромережі зникло електропостачання, обов'язково відімкніть кабель живлення. Таким чином ви захистите чутливі елементи портативної станції від перепаду напруги, який може виникнути у момента відновлення подачі електрики.
Заборонено:
Намагатися підключити портативну зарядну станцію до загальної мережі будинку через вихід AC 220V, використовуючи кабель с двумя «вилками».
Використовувати станцію під час заряджання. (Тільки якщо в неї є режим UPS)
Накривати станцію тканиною, тримати біля неї легкозаймисті предмети і матеріали.
Заряджати станцію стороннім зарядним пристроєм.
УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ для гібридних інверторів та АКБ:
1.Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу можливе протягом терміну, вказаному в гарантійному талоні, від дати придбання Виробу.
У відповідності до ч. 3 ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», споживачі зобов'язані:
2. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в надані виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар (інструкції та гарантійному талоні);
3. В разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
4. Гарантійні зобов'язання поширюються, і споживач має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:
- товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотримано цих умов.
Продавець в обов'язковому порядку відправляє кожний виріб на діагностику та діє згідно акту діагностики, попередньо озвучивши результати діагностики споживачу.
5. Гарантійні зобов'язання не поширюються якщо були:
- порушення користувачем правил експлуатації виробу наведені в п. 10 цього гарантійного зобов'язання;
- відсутності або пошкодження фірмових стікерів та пломб, зняті захисні плівки;
- наявності механічних ушкоджень (сколів, тріщин, вм'ятини, подряпини), і навіть дефектів складових частин виробу;
- відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
- відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назви моделі, серійного номера, номера партії тощо);
- за наявності термічного пошкодження виробу чи його складових частин;
- несанкціонованої модифікації виробу;
- спробі ремонту чи розкриття виробу самостійно чи третіми особами;
- пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин;
- порушені інші умови діючого законодавства.
У відповідності до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядок та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк. А недоліком є - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Додатково повідомляємо, якщо під час проведення діагностики буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення діагностики.
Отже, якщо протягом гарантійного терміну, Ви виявили недолік у Вашому товарі, у відповідності до чинного законодавства, ми рекомендуємо Вам реалізувати право на безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк, шляхом проведення діагностики та ремонту.
6. Правила відправлення виробів до сервісного центру:
- виріб повинен бути чистим і упакованим у заводську коробку та транспортувальне пакування;
- дотримано повну комплектацію (комплектація вказана в посібнику користувача);
- заповнений гарантійний талон із підписом;
- копія товарного чека або інший документ, що підтверджує придбання електротранспорту;
- всередину коробки покладіть лист із описом проблеми.
7. Умови доставки:
- вся доставка в сервісні центри після 14 днів відбувається за рахунок клієнта, в разі відправки товару за рахунок сервісного центру чи продавця, товар не забирається з відділення доставки.
- недотримання правил відправлення до сервісного центру може спричинити відмову у наданні гарантійного ремонту та безкоштовній логістиці.
8. Після закінчення гарантійного терміну вказаного в гарантійному талоні, споживач має право звернутися до продавця за реквізитами сервісних центрів, для самостійного ремонту. Продавець також надає знижку на запчастини при їх наявності до 25%.
9. Візуальний брак товару перевіряється Покупцем на поштовому відділенні, після отримування товара – відповідальність за візуальну цілісність пристроїв закріплюється за ПОКУПЦЕМ.
10. Правила експлуатації виробу:
Вивчивши всі дані щодо зручного та безпечного користування гібридними інверторами, ми створили для вас простий та зрозумілий перелік правил, дотримуючись яких ви забезпечите довгий термін безперебійної роботи інвертора та власну енергонезалежність в будь-яких умовах.
Експлуатуючи інвертор, пам'ятайте:
- Інвертор і акумулятори обов’язково треба встановлювати в приміщенні з нормальною вологістю, температурою не нижче ніж 10°C не на відкритому повітрі, обов’язково в приміщенні з гарною вентиляцією.
- Обов’язково обирайте дроти необхідного поперечного перерізу, розраховуючи по потужності, яку він буде пропускати, і довжині (можливе його спалахування і пожежа). Особливо це стосується дротів на вході в інвертор і перемичок між акумуляторами.
- Інвертор та акумулятори обов’язково треба встановлювати так, аби з усіх боків, справа, зліва, зверху та знизу був вільний простір, мінімум по 30 см.
- Під час інвертора навколо нього не повинно нічого бути.
- У інвертора повинен бути вільний потік повітря, аби він міг охолоджуватися.
- Перевіряйте потужність приладів, які хочете підключити до інвертора – не варто намагатися підключити прилади потужність яких вище, ніж допустима, вказана в характеристиках.
- Якщо під час роботи інвертора дроти нагріваються, вимкніть його, а самі дроти треба замінити якомога швидше на дроти більшого поперечного перерізу.
- Підключайте інвертор лише з “автоматом” на вході.
- Підключайте лише інверторні генератори, потужність яких, мінімум в два рази вища за потужність інвертора.
- Користуйтеся лише послугами професійних електриків.
Заборонено:
- Намагатися використовувати інвертор з виходом “переноски”, а на вході через “вилку”, вони не розраховані на таку потужність.
- Накривати Інвертор, або акумулятори тканиною, тримати біля них легкозаймисті предмети і матеріали.
- Використовувати саморобні акумулятори, акумулятори з іншою номінальною напругою, автомобільні акумулятори, акумулятори сумнівного походження (ми не несемо відповідальності за роботу інверторів, у випадку, якщо ви купували акумулятори не в нас, так як ми не можемо бути впевнені в їх якості).
- Налаштовувати інвертор не порадившись зі спеціалістом, а краще довірте цю роботу майстру.
- Підключайте акумулятори лише до обладнання, яке розраховане на роботу з акумулятором такої потужності.
- Заряджати акумулятори лише зарядними пристроями належної якості, які підходять для заряджання саме акумуляторів технології LiFePo4. Заряджати акумулятори вказаними в інструкції характеристиками, якщо в інструкції не вказано, ми завжди раді Вам підказати цю інформацію.
УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ для електротранспорту:
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН
- Гарантійний термін виробу становить 1 місяць, цей термін не поширюється на акумулятор та витратні частини.
- Шини та камери є витратними частинами, тому гарантійний термін складає 1 місяць.
- Гарантійний термін акумулятора становить 1 місяць.
УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ:
1.Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу можливе протягом терміну, вказаному в гарантійному талоні, від дати придбання Виробу.
У відповідності до ч. 3 ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», споживачі зобов'язані:
2. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в надані виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар (інструкції та гарантійному талоні);
3. В разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
4. Гарантійні зобов'язання поширюються, і споживач має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:
- товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотримано цих умов.
Продавець в обов'язковому порядку відправляє кожний виріб на діагностику та діє згідно акту діагностики, попередньо озвучивши результати діагностики споживачу.
5. Гарантійні зобов'язання не поширюються якщо були:
- порушення користувачем правил експлуатації виробу наведені в п. 10 цього гарантійного зобов'язання;
- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок занять екстремальними видами спорту тощо;
- не уповноважений персонал виконував розбирання і ремонт виробу без належного дозволу;
- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок експлуатації, технічного обслуговування та недотримання інструкції з експлуатації;
- наявність несправності або пошкодження, що виникли внаслідок таких способів експлуатації цього виробу, як: надмірне навантаження, подолання перешкод під час руху, включаючи, але не обмежуючись цим, рух сходами, падіння, що не передбачено звичайними умовами експлуатації;
- зловмисне пошкодження гарантійного талона, інформації про транспортний засіб, включно зі слабовираженим саморуйнуванням, зносом, стороннім втручанням тощо;
- якщо цей виріб використовується в комерційних цілях, на нього не поширюється гарантія;
- відсутності або пошкодження фірмових стікерів та пломб, зняті захисні плівки;
- наявності механічних ушкоджень (сколів, тріщин, вм'ятини, подряпини), і навіть дефектів складових частин виробу;
- відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
- відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назви моделі, серійного номера, номера партії тощо);
- за наявності термічного пошкодження виробу чи його складових частин;
- несанкціонованої модифікації виробу;
- спробі ремонту чи розкриття виробу самостійно чи третіми особами;
- пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- загальний пробіг транспортного засобу становить понад 1500 кілометрів;
- наявність пошкоджень, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин;
- порушені інші умови діючого законодавства.
У відповідності до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядок та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк. А недоліком є - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, надані виробником (виконавцем, продавцем).
Зберігати у сухому місці. Гарантія не розповсюджується на пошкодження, що виникли у разі неправильного використання електротранспорту: падіння, навмисного пошкодження. Гарантія не розповсюджується на природні зміни зовнішніх властивостей виробів, що виникли під час користування ними: подряпини, плями, зміна кольору. Щоб уникнути випадків займання чи ураження електричним струмом, не розбирайте пристрій та уникайте його контакту з водою.
Додатково повідомляємо, якщо під час проведення діагностики буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення діагностики.
Отже, якщо протягом гарантійного терміну, Ви виявили недолік у Вашому товарі, у відповідності до чинного законодавства, ми рекомендуємо Вам реалізувати право на безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк, шляхом проведення діагностики та ремонту.
6. Правила відправлення виробів до сервісного центру:
- виріб повинен бути чистим і упакованим у заводську коробку та транспортувальне пакування;
- дотримано повну комплектацію (комплектація вказана в посібнику користувача);
- заповнений гарантійний талон із підписом;
- копія товарного чека або інший документ, що підтверджує придбання електротранспорту;
- всередину коробки покладіть лист із описом проблеми.
7. Умови доставки:
- вся доставка в сервісні центри після 14 днів відбувається за рахунок клієнта, в разі відправки товару за рахунок сервісного центру чи продавця, товар не забирається з відділення доставки.
- недотримання правил відправлення до сервісного центру може спричинити відмову у наданні гарантійного ремонту та безкоштовній логістиці.
8. Після закінчення гарантійного терміну вказаного в гарантійному талоні, споживач має право звернутися до продавця за реквізитами сервісних центрів, для самостійного ремонту. Продавець також надає знижку на запчастини при їх наявності до 25%.
9. Візуальний брак товару перевіряється Покупцем на поштовому відділенні, після отримування товара – відповідальність за візуальну цілісність пристроїв закріплюється за ПОКУПЦЕМ.
10. Правила експлуатації виробу:
- щоб продовжити термін служби акумулятора заряджайте електротранспорт після його кожного використання.
- не зберігайте акумулятор при температурі, яка перевищує 50°С чи -20°С (наприклад, не залишайте електротранспорт чи інші деталі акумулятора в літній період під прямими променями сонця), тримайте подалі від вогню. Ігнорування цих рекомендацій може призвести до пошкодження, перегріву чи вибуху акумулятора.
Якщо електротранспорт не буде використовуватися більше 30 днів, повністю зарядити його і помістіть у сухе та прохолодне місце. Обов’язково заряджайте електротранспорт через кожні 60 днів, інакше це призведе до серйозних пошкоджень акумулятора та анулювання гарантії.
Примітка: повністю заряджена акумуляторна батарея зберігає заряд близько 60 ~ 90 днів; при неповному розряді батареї приблизно через 20-40 днів, якщо ви не заряджайте батарею вчасно, підвищується ймовірність надмірного розрядження акумуляторної батареї та її пошкодження. Якщо акумуляторна батарея не заряжається протягом тривалого часу, таке пошкодження не підлягає відновленню, після чого буде неможливо зарядити акумуляторну батарею та отримати безкоштовний гарантійний ремонт (примітка: розбирання акумуляторної батареї не кваліфікованими особами заборонено, Інакше виникає ризик ураження електричним струмом або виникнення короткого замикання. Ситуація, що становить серйозну небезпеку)
- щоб мінімізувати ймовірність виникнення небезпечних ситуацій, не встановлюйте в електротранспорт акумулятори інших виробників;
- щоб уникнути пошкодження електротранспорту чи його загоряння, використовуйте для зарядки акумулятора лише оригінальний зарядний пристрій;
- забороняється їздити на самокаті одночасно двом особам, або дорослому з дитиною;
- забороняється їздити вгору і вниз сходами або ескалаторами, а ділянки з нерівностями / підвищеннями / заглибленнями слід проїжджати на повільній швидкості (3 ~ 10 км/год) або припинити використання самоката;
- зберігайте самокат, якщо це можливо, в сухому, прохолодному приміщенні, а також уникайте, якщо це можливо, тривалого зберігання за межами приміщення. Вплив сонячних променів / перегрівання / переохолодження прискорює погіршення фізичних властивостей і старіння шин, а також скорочує термін служби акумуляторної батареї;
- заборонено використовувати електротранспорті під час дощу, снігопаду, або якщо на вулиці занадто;
- під час їзди по нерівній дорозі чи підлозі злегка згинайте коліна;
- під час керування електротранспортом суворо дотримуйтеся правил дорожнього руху, а також заходів безпеки, які викладені в цій інструкції з експлуатації. Ігнорування правил дорожнього руху та заходів безпеки може стати причиною травмування, аварії, небажаних фінансових витрат, судових спорів, конфліктів та інших неприємних ситуацій. За такі ситуації виробник не несе жодної відповідальності;
- не дозволяйте кататися на електротранспорті особі, яка не вміє ним керувати. Перед тим, як давати його іншій особі, переконайтеся, що вона знає, як ним керувати, а також одягла належне захисне спорядження;
- котячи електротранспорт поруч із собою, не натискайте важіль газу;
- не вішайте на ручки керма рюкзаки чи інші предмети;
- заборонено ставити ногу на крило заднього колеса;
- заборонено мити електротранспорт мийкою високого тиску або поливати водою, використовуйте вологу віджату ганчірку;
- заборонено кататися по сходах чи інших подібних перешкодах;
- слідкуйте за технічним станом Вашого пристрою, аби не було люфтів, якщо вони є - відрегулюйте, або зверніться до спеціаліста;
- перед кожною поїздкою перевіряйте, аби гальма, та освітлюючі/світловідбиваючі прилади були у справному стані
Увага: Не використовуйте для очищення електротранспорта спирт, бензин, керосин чи інші агресивні засоби, а також летючі хімічні речовини, адже це може призвести до пошкодження поверхні корпусу та порушення структури внутрішніх елементів. Навіть якщо електротранспорт вимкнений, не мийте його під напором води, використовуйте вологу віджату ганчірку. Крім того, після завершення зарядки акумулятора обов’язково вставляйте в роз’єм для підключення зарядного пристрою гумовий клапан. Ігнорування цієї вимоги може призвести до ураження електричним струмом чи іншого серйозного пошкодження електротранспорта в результаті потрапляння води в цей роз’єм.
Форма для звернення:
Войти через социальную сеть:
или: